teardrops on my guitar..

hej =) nu har jag då varit på skolan...
började med att köra suck... det va kallt och vi får typ it göra nå.. jaja jag och elina körde pocker vilket va kul då kan man busa med honom då han it ser ;) Mohahah
sen så åt vi så var det djurkunskap! gick väl gode bra med fårfrågorna =) så kolla vi på foder mm ^^
sen var det arbete med häst då vi skulle ha läxförhör men det visade sig vara ett läxprov dvs att det tas som ett prov!!! ojoojojo jaja det gick väl som det gick! resten av lektionen ängnade vi åt att kolla på lösdriften sen fick vi sluta jiiippiii nu ska jag äta så blir det stalllet Jour sen träning med trasten! =)jihuuu x)
syns sen tjing! x)

pocker, jag och elina gjorde han så fin med toffsar så där som spretade fläta man och svans ;)


älskar min jacka!!!<333
trött?


ska äta tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0