Toppen ponnyer!!<3

hej =) nu har jag varit och tränat med båda ponnyerna...
Gick MEGA SUPER BRA!!! båda var toppen fina känns så himla bra!
Hoppade först Chili var super pigg och glad hoppar så himla bra, så drog han lite bockar här och där så himla söt x) han drar som på visa ställen och det är ju itne bara en! ;) men super fin ändå!
Sen red jag då Sparven gick super bra han var så himla fin lungn och lydig lyfte ordentligt så himla fin känns MEGA bra!!!!
Nu är jag taggad för helgen, Då det blir tävling med båda poa hästarna! xD
Så har några av sakerna kommit idag! :D Veredus skydd, Amigo täcke inne och ute.. mm =)
jaj nu måste jag sova orkar ändå aldrig upp imorogn!!! så pussnatti

OBS! glömde tydligen publicera detta igår så gör det nu då!!  =P

<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0