Traktor..!? O.o

hej =)
nu har jag varit i stallet mockat gjort mat bytt vatten mm till poa hästarna =)
Åt frulle med bellis mysigt! sen så drog jag av chili täckade han och släppte ut han =) samma sak med sparven<3 så släppte jag ut måsen med x) hihi ja så mocka ja och det så nu har jag ba att rida poa hästarna ikväll SKÖNT!!!!
Ja men nu ska jag ta och äta något sen dra till skolan köra lite traktor sen slutar vi! Jiipppiii
Ja det är bäst alla ser upp när jag sätter mig i en traktor! ;) Speciellt Annika! Mohahhaha eller så krockar vi väl men vem vet hahah säg adjö till mig ;) pusshej


ja så här kommer det då se ut när jag har kört klart ;)
ser det låvande ut?

Kommentarer
Postat av: Lydia Granström

Haha, jag dog nästan bara när jag såg den där bilden :) Men nog tror jag det kommer gå bra haha xD! Jo, men tävlar ju bara på söndagen med vea, nalle får dock gå en Lb på lördagen :) okejokej!;D

2009-10-05 @ 17:27:23
URL: http://lydiagranztrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0