Why?

Hej. nu har jag varit i stallet har haft jour...
Jobbigt nanting! det tar ju typ super mycket längre tid nu...
Ja som sagt så har jag då tränat spunken gick mycket bra mot slutet =D
Först skulle vi rida efter varandre vilket it va så bra ideé med Sparv då han blir lite mega pigg då!
Ja så ska jag ju lägga massa volter och då lyckades jag taima in att just behöva lägga en volt där
det ALLTID var någon jävligt jobbigt! men så va han mega fin senare!!!
hoppade en oxer på slutet då han hoppade SSSÅÅÅ fiint! <3333 min Sparv<333
så åkte vi till stallet gjorde klart allt annat, mockade gjorde mat vatten inne tog en prommis så gav
vi kväll och gjorde klart allt annat så åkte vi hem =) nu sitter jag här och funderar...
Ska städa massor i stallet imorgon! ex tvätta mitt fönster som ja it gjort än!! O.o sorry har it hunnit!
men nu blir det sängen för min del!! x) pussnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0