You are so good!<33

hej när jag kom hem igår orkade ja it skriva så kan skriva några rader nu =)

ja som sagt så skulle jag baka! gissa vad det blev??
Chokladbollar för jag orkade it fara och handla;) Sen så letade jag mina
moppe nycklar i 2 timmar hitta dom it  slutade med att jag for till päp och
hämtade extra nyckeln!Då ja kommer tillbaka tar jag handskarna vad tror ni låg I DOM?!
jo en liten moppe nyckel!!!! Det sög ju!

(STALLET)
ja men så snabbade jag mig till stallet
Då jag kom dit stod emma och klippte Chili han vart riktigt fin! =) så jhan jag mocka före
Keppan skulle kolla på sparven! Det gick för övrigt väldigt bra!! hon är ju SUPER BRA/DUKTIG!!!
Så fick jag nå övningar som ja ska gö med han! =) undersökningen tog 3 timmar =O
Så klockan va mycket då jag red Chili pojken! =P Red på plan då det va + grader så det hade it fryst!
Han var MEGA pigg, söt ponnyn laddade dirr då jag satt upp! hahah jag vet it vad han syslade med men
han hoppade som runt där en stund sen e han hur lungn som häls dock lite nyfiken på allt så han kunde inte riktigt konsentrera sig! men han va SUPER fin mjuk och följsam! =)
då jag hade ridit klart gjorde jag klart Chili så for jag hem! moppade hem kallt!! =O

Så då jag kom hem hadde marietta spelat in Idol så då såg jag det ;) hahahah
Sen så vart ja så trött så då var det bara sängen för min del ^^

Det vart mer än några rader!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0