god morgon eller ja va ska man säga?

tjenare =)
jag är uppe tidigt idag igen! enbart för att vi ska städa i stallet mocka hagar fixa stolpar mm så då tänkte jag mig att jag ska hinna göra mycket idag =) ska ju hinna rida min skrutt ponny med! x) hihihi
ja ska nog även ev hoppa mimosa x) hihih



Li och mammas kommentar igår när jag hade ridit sparven uttanstigläder valigt bett och utan martingal och hoppat studds
Du är ju jävlat galen! hellt sj också ja jag förstår inte hur du vågar.. hahahahah x)
Ja ba men sparven gör inget med mig! x)
han har som acceptera mig på ett sätt som han inte har acca någon annan =)
han har som fått en stor tillit för mig att jag inte gör något som är farligt med honom!
det är grymt skönt för jag har samma tillit för honnom <333

Älskar dig gubben<333


jag har just inset att tyler swifts låtar är grymt bra!!! ;)
Fan va jag e seg nu måste jag fara till stallet!!!!
pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0