Flickan som lekte med elden! =)

god kväll =)
Nu har jag och carro sett flickan som lekte med elden! =) den va super bra, och jag rekomenderar den varmt till alla!!! till och med jag kunde se den då kan alla det ;) hihihi
Jaja jag har inte tänkt avslöja något i filmen så de så! x) mohahah

JAg hoppselihoppade med sparven idag eller ja studds x) köre utan stigläder hela passet! de ni de trodde ni inte om mig va x) hahah sparven tyckte jag var väldigt konstig... men han va super duktig!<3 tänkte att det kunde vara bra med lite balans! =) jaja men min gölle gris va fin idag med<33 men nu måste jag sova god natt

pusshej <3



btw så träffade jag emma K och JEnnifer då jag skulle hem, var ju mega längesen jag träffa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0