happy happy happy! =)

hloow =))) nu har vi haft arbetsliv, hahah vi röjde... dock jobbigt för axeln men ändå inte så jätte farligt^^ hahah dock så trodda alla att man skulle bli tillsagd då man skulle sluta så jag och carro stod och skratta för alla körde och körde han bara ja tyvär ser det ut som om det inte kommer bli något kvar till er! =O hahaha vi ba det gör inget... hihih men så gjordew vi carro han it göra mycket innan hennes barka sen så gjorde jag nån min orkait så mycket så efter det slutade vi slappt! x) hihihi ja nu ska jag bara ta hand om Quincy sen e skoldagen slut! x) hihihi
jajajaj skrive4r mer ikväll ^^ hahaha ja kanske kan avslöja min lilla hemlis snart x) hihihi
jag och linnsor ska va super aktiva på bloggen! ^^

bilder kommer ikväll från röjningen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0