helgen i korta drag ;)

hej igår orkade jag inte sätta mig och skriva på kvällen var helt slut...

i förgår(Lördag)
JA som sagt lördagen var mycket trevlig va gick igenom nå regler bland annat hur man beter sig på tävlingsplats hur man ska sköta sin häst mm.. sen så tog vi över köket eller ja dom andra jag gjorde inget, är nog bäst så! ^^
det vart tandori kyckling (stavning?) grymt gott så åt vi det sen så gick vi ned och tog in hästarna, jag lydia och Ollis gick och letade dom där 2åringarna, ofc stod dom längst bort! hahah jajaj men dom va gode så snälla att ta in.  sen spelade vi spel såg film (då jag somnade)

Igår (söndag)
Så steg jag upp halv 7 släppt ut hästarna så gick jag upp och åt frulle med dom andra ^^
sen mocka jag gjorde maten vatten mm så drog vi till micke träningen och kikade.
så for jag och lydde och hämta mat från max det ska flådas ;) mohhaha
efter micke kursen for jag tillbaka till stallet bara slappatde städade gick runt x) jätte skönt
så då jag kom hem for jag ocg felle ut och gick/sprang skönt!

IDag(måndag)
Ja nu får vi väl se vad som händer idag det blir ju då skola blä men va har Apu hela veckan lite varstans så x)
Jaja men nu ska jag äta frulle ni som orkat läsa allt hejn tummen upp till er <3
skriver ikväll pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0