hemma igen =)

hej nu är jag hemma har precis satt mig i sängen ska typ sova NU!
JA men snabba drag vi började i ladugården då vi mockade och mjölkade så rakade vi får ^^ det va som en enda stor brotningsmatch! hahaah ja men sen vare lunch =) så var det stallet löshoppning med 3orna ja vet it va man kan säga om den.. eller jo ingen kommentar! hahahhahahha
ja sen så dirr efter det gjorde jag klart massa saker till Quincy och så dlutade jag
så dirr då jag slutat hämta Emma mig, skulle följa och hämta lilla chili villi =D
så himla kul att se hen igen!

men nu ska jag sova skriver mer imorgon =)


Anka bäst på att klippa får den här är en riktig pärla snyggast av alla ;)


Elina och koooosssssaaaa mmmmuuuu! ;) hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0