hope it goes well! =)

hello nu har jag då slutat slappat framför tven ska bege mig till stallet på en stund har jour idag!
Idag har vi haft Växt och djurliv och matte Lisa pratade typ i 70min om växter.... uttråkande!
Så på matten har man ju tur som har linn =D dock e det jobbigt då en av lärarna står och kollar på mig och linn hela tiden typ bara behöverni hjälp var tionde minut! Det blir ba för mycket ja kan typ it räkna då hen står där vet inte varför ba för konstigt! =O hahahah jajaj men nu ska jag se lite mer tv sen stallet =)
harre bäst

dressyr ikväll =)

Kommentarer
Postat av: linn

haha ja grymt uttråkande, men hurru jag har ju tur som har världens bästa ido bredvid mig:)

2009-09-17 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0