love you all over my heart<3

Hellow gissa vem som e pigg? x) jo jag asså jag måste ju ha sovit så länge så ja blev pigg vacknade av mid själv för kanske en kvert sen! de ni det händer inte oft nu för tiden :P men tydligen idag så det va riktigt skönt så har jag drömt en konstig dröm men ändå väldigt härlig! =D hihihihi mwn nu ska jag se lite MTV halvsova sen gå upp fixa håret äta frullerulle ^^ sen så blir det skola ^^ har växt och djurliv idag :'/ det suger balle sen ska vi typ vara i svets hallen x) hihihi ja det e ändå skönt =)
imorgon har vi då bara ridning/körning sen slutar vi =D mohahah de ni ^^


LB


fick dra upp benen ordentligt där ;)


älsklingen <3
love you Sparven you mean so much<3

Så måste jag lägga upp dena söta bild

klara i LB van sin debut! x) vist är dom gulliga! X)
(alla bilder än fotade av sanna!)


pärlan och Wilma i LB


sötisarna på prisutdelningen <3 ariel står bara stil så snäll hon är<3
får typ minst en roset på varje tävling =D hoppas det fortsätter
så här! =D love you to<3

bye bye

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-09-08 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0