love you!<3

hello ^^ nu e jag äntligen hemmax)
ser nå på 1an som fredde sa jag skulle se men fattae inte så mycket eftersom jag it sett så mycket kanske!? men ja ja ska väl försöka se mer av den. den skulle vara bra! ^^ hihihi jaja

Hoppade Mimosa för linda Hon va toppen fin linda sa att hon var så himla mycket bättre sen sist hon såg henne! och väldigt impad av mig x) "stolt" hon tyckte att jag blivit ännu bättre på att rida typ sen sist! =D att mina ben inte rörde sig trots att hon hoppar så himla stort =P att min balans i kroppen va mycket bra mm Super kul att höra! =D känns riktigt bra med måsen nu!<3 ja vi hoppade en linje på oxer 115 5galopp språng räcke 120 ut =) hon hoppade så himla bra men alla skratar åt henne för att hon hoppar typ 30-40cm över hon är hur fin som hällst kan bli en hoppe häst det där! x)

så då ja kom hem red jag Sparven vart galopp tur ute då ja träna mycket balans ^^ hehe försöker stärka höger galoppen ändå mer! :) riktigt riktigt fin! =D jaja nu ska jag fortsätta se tv! =)

han inte med att springa nå idag dock ska jag och ollis ut imorgon igen! =D e som ändå skönt! ^^ jaja herrå

Linns ofc! =)


fan va kul vi hade! =P saknar er :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0