nalta trött!

hello nu har jag gjort stallet klart ^^ helt slut! va markarbete för linda med sparven vilket han tyckte va mega konstigt med bommar på marken så då vart ja lite irri inte bra men riktigt fin stundvis! ^^ hihihi
ja så hoppade jag då hanni för linda dirr då ja kom till stallet =) det var riktigt kul, hoppade lite bana typ x) hanni e ju som tvertemot va sparven e så det va super kul satt ba och skratade hela tiden ^^ hahahahah jajaj men nu ska jag ta mig en dusch käka lite sen sova! x) hihihi ses imorgon
slutar btw 11,25 nice ;) jajaj nu ska jag försöka värma upp mina muskler sen sräka ut dom! har s¨åååå ont i mina sittben kan kanppt sitta på en stol =O då förstår ni hur hård sadel B hadde! ^^

<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0