på g att bli sjuk?

hello =) igår var jag så trött så det var inte sant så orkade it blogga!
ja varefall igår så gjorde vi inte mycket vi avmaskade får hahahaha ojojoj vad vi fick jagga dom runt =O
Annika och jag hjälptes åt sen så fick vi dock va skriva nummer mm fast i slutet igen ville vi göra får! ^^ hahahah
jaElina var ju redan kung på detta så de gick gode fort x)så gjorde ja stallet på kvällen tog en prommis sen sov jag hihihi
ja idag har vi it gjort mycket vi har rastat vilja lekt med henne och tränat agillety ^^det va gode kul ändå fast drygt... ja sen har vi it gjort mycket tagit han om Quincy sen hem nu sitter jag i soffan har just käkat grym huvdvärk... it kul :/
ikväll blir det stallet så sova ^^
hihihih herrå bilder sen får grejset kommer sen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0