tretorn eller inte?

hej =) idag har jag varit på skoan har inte hänt mycket ^^
Sista lektionen så hade v i sköthäst! han dock typ ba ta in dom sen var dom tvungen att gå ut igen! x)
hihihi ja har ju quincy en super snäll herre! han e så mysig så vi stod och myste hella tiden! dock nice att man får betyg i att kela med dom! =D hahaha jajaj men sen efter skolan drog vi på en ny häst shopp som heter hästbiten eller något sådant... hade glömt min plånka hema så inte kunde jag handla något :'/ men jag ska nog ditt igen typ på torsdag eller fredag! x) heheh så nu står jag här och övervägger om jag ska köpa mig ett par tretorn stövlar orkar inte vänta ett halvår... så snälla hjälp mig! ska jag köpa dom eller ska jag vänta på nya modelen?!
vad tycker du?




nu ska jag ti stallet skritta ponnyn sen hem så ska jag och ollis och springa idag med! x) jaja
pusshej

Kommentarer
Postat av: Elin

Köp inte dom Ida!! Våga vägra tretorn ;D haha

2009-09-01 @ 20:06:14
Postat av: maria

vart låg den nya shoppen?

jag tycker tetorn är svinfula, men ska vara otroligt bra så kannske överväger fulheten ? ;)

2009-09-02 @ 16:26:35
Postat av: Johanna

Dem är fula! köp inte..

2009-09-03 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0