Ja beroende? ;)

god morgon! =)
ja igår kväll orkade jag inte skriva.. så lite info nu!
Jag kom hem från skolan åt for till stallet så red jag hjärtat på ängen! kondis, styrka och balans ;) hahahah han tyckte det var besvärligt med alla gräs tuvor spcellt där gräset växt så högt nu igen. hahahah ja så deta vart då lika med en super svetig ponny! ^^ hiihih men han va jätte duktig, lysnar kanon + vanliga träns bettet hade jag med =D super fin<3
ja kvart i 8 var jag på hårstudion fixade håret Mia sa att vi har tur om vi hinner till tio men vi va klara med allt typ halv tio + klippt fönat fixat klippte gode mycket! =P grymt nöjd! dock blir man beroende av hårförlängning! =O hahaha jaja men nu ska jag palra mig upp hur dena sköna soffa så ska jag äta nalta frulle, sen ta på mig ridkläder blir ridning idag då ska jag ha en snygg plast hjälm har it hunnir köpa någon! ;P hihihi

HJÄRTAT!<333



btw Idag är det hoppträning spunken ska få hoppa idag måsen gåsen får vila, kan hon behöva!



gissa vem som va ängeln! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0