Datakunskap!=)

god morgon, nu sitter jag på skolan har datakunskap så ska vi vänta på en så då hinner jag blogga lite ^^
Jag höll på att försova mig imorse! =O vaknade kvart i 8 så tog på mig kläderna sen drog jag till skolan dirr han dock i tid =) Men min telefon har slut ström och hittar inte laddaren :'/ snyft.. ska leta nalta då ja kommer hem har ju som sagt bara en lektion idag! =P hihi jävligt nice vi lär oss om word, mycket mycket svprt heheh not! man känner sig som smart ^^ hehe 
men vi fick dock en rast på 30 min nu så ska väl kanske ta mig lite luft! x) 

efter skolan blir det väl att packa allt i stallet göra klart allt SH rider ponnyn idga med! =) så de e ndå skönt! han var AS fon igår sa hon! =D jaja nu ska jag gå herrå
(vart nalta långt nu..)


älskling ponnyn<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0