träning ^^

nu har jag varit och tränat med mimosa hon va super fin! =) som en giraff från början men riktigt fin i slutet och så hoppa hon typ stilla stående utan att röra bomarna vet dock it va det låg på men inte så högt kanske 90 eller något sådant ^^ hihiih super gullig är hon! x)  Linda var lika impad av lilla bruden<3
Ja åker nog även till luleå och tävlar med måsen gåsen x) antingen en eller två dagar ^^

då jag hade trännat så gick jag en sväng med sparven kände att jag behövde mer motion ^^ hihi gick ca 30 min efektift! =) Han kommer få fina ben om jag fortsätter söjn och går med han typ 3 gånger om dagen på hårt underlag super bra! =D
Imorgon åker jag också till stallet på morgon då ja it orkade köra hem ikväll så då tänkte jag att ja kan mocka eller något x) hihiih
nu ska jag ängna mig åt tven ^^ herrå



nya stövlarna =D


Veredus <333


surprise va nalta hårig! ^^

bye bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta hemlisen nu :)

2009-09-10 @ 16:50:06
Postat av: Ida olsson

hello anonym! det kanske kommer snart får se! ^^

2009-09-10 @ 17:05:43
URL: http://idamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0