bock bock bock

hej :) hemma nu har varit i stallet och fixat klart allt där skönt! :)
Ridit båda små ponnyerna pigg och glada kan man då säga! ;) Chili var på g
att bocka av mig haha inte smidd... men va ska man säga han e då glad så! ;)
ja sparven han var duktig lysnar bra fram och tillbaka :) kul kul båda käns mjuka och fina! <3

Eftersom jag åker till umeå ikväll så ska mamma sköta ponnyerna på fredag och lördag
SH ska troligtvis rida sparven och Emma ska eventuellt rida Chili men vi får se hur det blir :)


chili drog en liten bock ;)
(för någon vecka sen)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej!

Jag vill tacka för din medverkan i tävlingen på min blogg där man kunde vinna ett snyggt täcke från Charlies Häst & Hund.



Tävlingen är nu avslutad och vinnaren är publicerad på min blogg och kontaktad via mail.

Så gå in och kolla om det vart du!



Kramar/ Stockholmsjenna

2010-04-04 @ 19:38:29
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0