hemma igen :)

God kväll gott folk :) just tagit mig upp på mitt rum igen heheh så sjukt trött orkar knappt med trappen, jaja suta klaga nu ida  I know x) hihi
Idag ha rjag ridit ut med Chili igen vart lite träning i baken :) han va grynt pigg idag med men ändå lydig :) gud va jag älskar att rida på kvällskvisten, så hade dom sladda/harva eller va fan man ska säga vägen :) så var grymt bra underlag härligt, det är då man inte vill sluta rida ;)


Emmy och Corsa :)

Fler bilder kommer efter som :)

Nu säger jag god natt och lägger huvudet på kudden... ZZzzZZZzzz

sov gott alla glada :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

vad fin bild :). Får jag sno den? :D

2010-04-28 @ 13:29:03
URL: http://emmyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0