i like you! :-*

måste sova nu men lite snabbt då! ;)
Ponnyerna var super fina! hoppade kanon bra dock va ja som trött eller ja orkade typ it så nu fan blir det att börja kondis träna! xD Ooohhoo...
ja kvalad till MSV med sparven! :D vart en fjärde plats i Lan han hoppa så fin gubben!<3
så nolla ja grunden i medelsvår debutten med Chili x) hihi så har ja kollat på filmen ett x antal varv och han typ "halka" de vill säga att underlaget släppte när jag började omhoppningen + att ja it orkade typ ge han det stöd han behöver! ärligt talat så tycker jag att underlaget har varit allmänt dåligt... men men inget att skylla på man ska ju behärska underlagen med ;) haha så nya lärorika saker fick jag då med mig! :D
nöjd!

För er som it läst det gick det inte så bra för laget denna gång... en femteplacering! men vi ligger delad 1a med 3till lag så spänande blir det i umeå! :D
de som red denna gång var: Olivia/pepita Denice/exilia Lydia/vea och Linn/curry

Läs repotaget här!


kom it ut då ja klickade förra gången men varsågod ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0