kom just att tänka på...

kom nyss på att det är nästa helg vi åker till umeå! :D Jippi! Dvs 7-9maj x) blir sjukt kul!
Får se vad jag startar :) men varefall om det känns bra ska jag nog kanske starta Medelsvår med Sparven :D Daniel trodde inte alls att det skulle vara något problem, så länge jag känner mig tryg med han och litar på honom så kommer det nog gå bra :D hihi men vi får se det är ju första ute tävlingen på året! :) men så långt kan jag säga att jag kommer rida LA fredag hur som hellst med båda :D sen får vi se hur helgen i övrigt blir! :) hehe

jaja men det var ett onödigt inlägg men vart så glad då jag tänikte på det! ;) hehe tjingeleing! :)


hittade en bild på min älskade Jewels bogedy som nu springer på de evigt gröna ängarna sedan 12 januari 2007... :'/ skanar dig gubben! <3



Så kände jag att ja var tvungen lägga in en på min ögonsten Esse Zonath också! <3 som även han springer på de evigt gröna ängarna tillsammans med boogy sedan 4 maj 2007 :'/ gud vad jag sknar er gubbar! <333


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jo några fick jag, men inga super bilder :P

2010-04-27 @ 21:10:58
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0