Räddaren i nöden!

ja ha vilken helvetes morgon!!! :/
Ja min moppe barka igår vettefan va det va med den men men...
Så på morgon skulle ja åka buss men kom på att ja kunse cykla och sova en stund längre! :) men ja vad lede detta till? E Jo jag skulle ta cykeln och bege mig mor skolan nej då hade tommy tagit jävla öppnar saken till garaget så då kund ja it ta mig in denna!!!! :@ Så då gick ja ti pappa skulle ta min cykel därdå visade det sig att den var låste jävla skit!!!! så då fick ja åka med marietta TACK TACK!! skönt! <3 men men min finna morgon ingen bra början!!! :O

Nu har vi haft svenska så nu blir det klassråd sen så matte... så slutar vi!


bild på mig och lajni sommaren 2006 hahaha gammal!!!'


Hahaha mitt horoskop sa att ja skulle lysna på mina vänners åsikter idag....! ;) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0