vilken färg?

skön dag eller? ;) började ju då med körning körde snigel lukas ;) ändå söt är han men så träna jag på enhandsfattnign kan ju säga att det inte gick så där super bra eller va säger du erika? ;) så åt vi palt gött!! så hade vi lite teorin så skulle vi sluta halv 4 men fick sluta kvart över 1 typ skönt!!! :D hihi nu ska jag slappa lite så ska jag ti stallet vet inte om jag ska rida båda idag eller hur jag gör ;)

 

Felix                                     Milli

 

Asså jag har funderat saknar som mitt gamla hår... ändå men det är ju fint med ljusare på sommaren men vad säger ni gott folk ljust eller mörkt!? ;)

 
Mörkt + långt


ljust :)

funderar x)

nu ska jag ta in hunden :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mörkt :)

2010-04-28 @ 23:56:19
URL: http://emmadysholm.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är lika fina i båda!!! =D Kan inte välja du är så fin i ljust hår men så fin i mörkt också!!! supersvårt ju! ;)

2010-04-29 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0