teardrops on my guitar...

Tiden går för fort föör fort!!! haha
idag så to de lååånngg tid i stallet som vanligt!  x) skritta ut först en gode lång bit, gillar it att gå på asfallt med brodd så fick snirkla mig på sidorna ;) Men så red jag 20 min i ridhuset, Spunken var riktigt fin! <3 tränade diagonala hjälperna vilket han tycker är väldigt svårt men han börjar ju som förstå nu! Jippi!
Så maserade ja honom ordentligt, mycket skönt kan ja ju konstatera att han tyckte att he va! ^^ hihi
Jaja men asså nu måste jag verkligen sova TYVÄR!

Jag ska nog inhandla mig lite nya saker, bland annat lite sommar saker, en bikini är ett måste just nu! så ett par finare skor med klak! så funderar jag på lite sommar klädder men känns som om det får vänta lite x) hihi

Tips på vart jag ska kunna hitta någon fin bikini som sitter bra? :)

Pussnatti

(tyvär så får jag inte in dom nya bilderna från min telefon, de blir något CP typ :'/ men ska försöka lite till!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0