saknade och älskade än idag <3

god morogn, kan ju säga att dagen började med att ja läste Bellas blogg så vart jag helt rörd och tårarna sprutade typ...

(från bellas blogg)

Här är en bild på de två Mest underbara kopior som någonsins har vandrat på denna jord!
Sockersöta och med Två stora hjärtan av Guld!
Det var riktigt så att man blev knäsvag när man såg dem tillsammans. Så otroligt söta!!! <3


Underbara Zaron och Zonath!
Hoppas att ni nu galopperar glatt tillsammans på en oändligt stor betesäng och betar där tillsammans...hittar på något bus då och då men framförallt att ingen av er har ont på något sätt. <3
Tack för att ni kom och förgyllde våra liv och lärde oss allt ni bara kunde. Ni ville alltid väl, gjorde alltid erat bästa och ställde upp i vått och torrt. Ni var som en bästa kompis ska vara helt enkelt! <3

Vist var det fint? :')

även om det snart är 3år sen kan jag än idag känna tomrummet du lämnade efter dig gubben, du har en speciell plats i mitt hjärta det gör så ont att inte få träffa dig igen, att aldrig mer få känna din sametslena mule att aldrig mer få säga till dig att jag älskar dig! <3 det gör så ont långt in i en själ...
Men man säger ju, om du verkligen älskar han så låter du han gå! det var precis så med dig gubben <3
Jag älsakr dig av hela mitt hjärta än idag, men du hade onte så jag lätt dig gå gubben saknar dig mitt hjärta<333
hoppas att du vakar över oss ibland, och att du håller koll på "storebror" även att du springer tillsammans med din kära vän boogy! <3 älskar er mina små pojkar!
ni är saknade och älsakade <333

det vart ett långt och känslosamt inlägg, men var bara tvungen!
den 4 maj är det 3 år sedan... saknar er gubbarna mina! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0