mörgon

Hej :) internet har varit CP tyvär! men nu tror jag att ja fick igång det! :D jippi
ja men snabbt då!
Måndag: valls me fredde och emma super kul! ;D ja sög fan, vågade typ it hoppa då ja e så rrädd att göra illa mig för högbo haha men slutade ändå med några hopp kunde ju it hålla mig :)
så på kvällen/em hoppade jag lite studds med tifony, hon var riktigt duktig ^^
Sen blev det hoppning för marie med sparven och så med Chili båda var riktigt fina! <3

Tisdag: slappade hemma till 4 så stallet hade jour, så gjorde jag klart stallet, rted med sparven för eva han va super duktig galoppade super mega sakta! dock förstår han inte de diagonala hjälperna så där perfa än men det kommer väl, så det ska vi träna =)
Så gick ja med Chili :)

Onsdeag: stallet på morgon typ... hihi smorde och packade nalta saker gjorde stallet, linade sparven han var helt galen bockade hur mycket som helst ;)han som inte kan det igenteligen men han ville typ busa med shivas ^^
Haha så red jag dressyr med Chili, han var riktigt fin<3


lag seger i sundsvall! nu laddar vi för helgen brudar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0