You are a dream fore me!!1<3

Halloj nu ha rjag då varit i stallet och ridit Tifony eller ja hoppade henne då! :) gick mycket bra hon e så söt, hon hittar alltid på en massa saker. heheh idag så tyckte hon att det var lämpligt att hoppa över alla trav bommar.. haha så sjukt gölligt, så kan man ju få för sig att man vill hoppa en meter över också! :) hon e så sjukt fin häst alltså, lyhörd smidig och hoppar med en mycket god teknik! :)kulkul!
Men nu måste jag snabba mig till stallet ska rida mina två skruttar + kvällsfodra!
Blir att troligen sova i stallet med madde, då ja ändå har jour x)
Jaja men nu ska jag bege mig mot stallet tjingeling<3


Vart tackos till Middag idag :)


Sparven hjärtat<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0