... <3

ja som sagt så var jag ju då på hästbiten för att hämta mina stövlar, vart ice gele, ett blue snow shampoo från veredus (för min gröna häst) och snoddar också! :)


rekomenderas starkt till er med skimlar! :)


mycket bra för snabb kylning. :)


Underbara snoddar som ej går sönder!

Gud vad jag kan rekomendera alla tre produkter idag ;) hehehe


Så vart det varefall att rida lite dressyr med båda idag, sparven var ändå grymt fin för att ha vilat tre dagarn... hehe han släppte i slutet :) haha min lille pöjk <3

Chili var super fin skrittade först ut med Fia och Chezzi, sedan var det dressyr på plan som gällde han var riktigt riktigt fin idag! :D så himla kul <3



Imorgon ska jag inte sova bort hela dagen utan ta vara på dagen! :)
Vore nice med sol och stranden ;) heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0