första skol dagen :P

ja tyvärr har jag inte kunnat blogga under dagen då detta lilla CP internet inte funkat..
men nu tror jag minsan att ja fått igång det :)

Men varefall så var det första skol dagen idag då, vilket ändå var slappt!
men vart en snabbis ti stallet på morgon och hämta lite kläder för vi hade ju då
ridning idag. dagen började med Info och Lunch så var det körning, körde Lukas
med Erika han var SSSÅÅÅÅ seg.. men men sommarlov ännu?
Sedan vart det ridning, red en ny häst som skolan just köpt in.
Zacke kallades han, lite stel från början men sedan vart han riktigt fin! :)
Bra inköp! ;)

så hem äta till stallet, kollade lite på sigrid kursen så gjorde jag klart skrittade fram Mimosa och sedan vid halv tio for jag hem :)

Nu ser jag tv och imorgon är det skola igen x)
gooo natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0