igår...

glömde blogga igår.. men det fanns inte så mycket att skriva..X)
Sparven var duktig han kämpade på trotts att han var helt mat i kroppen...
bland annat av reasan och vädret, så det var väl inte lysande. så kan jag
faktisgt vara helt ärlig och säga att jag inte red speciellt bra igår! :/
Så kan jag säga att jag inte riktigt tyckte att det var så bra arangemang av personalen
då vi höl på att landa på en jävla bom som banpersonalen SKULLE ha rullat bort
de hade gott om tid, men nej då vi tar det sen...
tur som fa att jag kunde styra han i luften lite snet åt vänster annars hade vi landat PÅ den!
var en-två decimeter frånden. hmm...

Jaja nog om det så kan det vara ibland, tur att man har världens sötaste ponny ändå <3
vi tar lite nya tag nästa helg! :)


skillnaden?
Övrebilden 2010
nedrebilden 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0