trött..

hej då var man just hemma, varit i Älvsbyn med Emma som har tvälat Yinthe, gick riktigt bra för dom så det var kul! :)
jag är sjukt trött sovit lite lite inatt, så stiga upp tidigt för att hinna rida och så iväg till älvsbyn så vara igång där så hem och sjunka ned i soffan. bland det skönaste som finns när man är trött och kryppa ned under värme filten ;) heheh
Imorgon bär det av till Älvsbyn med ponnyerna :)
blir att sova på hotel! ;)

Asså å gud så trött jag är tror att man ska sova?

Kommentarer
Postat av: Victoriahjorth - fotoblogg

Hej! Nu har jag börjat med bloggdesigner och fotografering så du kan boka din egen fototid hos mig för ett väldigt billigt pris. Välkommen in och kolla! KRAM

2010-08-29 @ 22:08:32
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0