I want to fly with you

Idag hade vi typ stalltjänst då vi mockade lösdriften och lite sådant, ja mockade åt svante han var värsta kärleks då han måste stå själv! :/ men han vart så nöjd när jag halmade upp ordentligt ;) ehhehe sötis
Så vart det balansträning på lina på Titio, ja hon var ju liiitttee skumpig eller vad ska man säga!? hehe
sen var det lunch, så körning körde Pocker med Carro han var värsta pigg! :O slirade i kurvorna ändå gulligt! :D
sen samhälls.. det var segt kan jag ju då säga! :/

Så vart det stallet :)
hoppat för MArie med Qc idag, han var lite seg men annars så riktigt duktig :)
sedan vart det att skritta ut med Chili han var då turbo typ.. hahaha söttis!
så hjälpte jag Madde med jouren och sådära, sedan vart det hemfärd x) hehe


<3

Detta skrev jag igår men glömde lägga ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0