Hmm...

Helvete...... råkade ta bort mitt inlägg!!!!! :@

Ikväll vart det varefall inget LK häller, trotts att snälla Niklas skulle bjuda! ;)
Hoppas ni har kul! xD

Vart att rida ett dressyr pass med Sparven, ska iväg och tävla imorgon.
Chili fick ett ute pass, med Emma och Yinthe och vi var lika seriösa som vanligt, Eller hur Emma? ;)


Älskade chili <3

hmm.. funderar om man skulle ha klonat sig, så man hinner med dubbelt så mycket?
tänk att ALDRIG behöva stressa!!! ;D hehehe

Nä nu ska jag kolla så allt e på plats, ställa klockan så jag tar mig upp imorgon...
kan nån ringa och väcka mig strax efter 5? ;)


Söta lilla Tilde! :)

ppppuuuussssssssnnnnnaaaaaattttttiiiiiiii (mp)








Kommentarer
Postat av: Marietta

Du måste lära dej att säga nej det är ingen som tackar dej nästa år för att du e slutkörd.

2010-08-08 @ 02:26:14
Postat av: Emma

Lite oseriösa ibland, men de blir ändå bra pass =)

2010-08-09 @ 18:00:11
URL: http://emmadysholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0