vadåmotorstopp! ;) hehehe

nu ska jag lägga mig och sova :)
Fick med mig lillasyster till stallet idag, mockade gjorde klart och
så tog vi en prommis med dom runt grundvik vilket dom var väldigt nöjda över! :)
Sedan for vi och köpte lite mjukglass och satt i solen en stund x)

sen så vare hemm så har vi mixtrat med Epan typ då man enbart hörbasen typ.. :O
haha kom just på att jag inte sagt att min kära far köpt en epa till mig ;) heheh de ni
Skulle prov köra så skulle jag backa i uppförsbacke vilket
gav ett resultat av några motorstopp.. heheh oppsi! ;)
menannars var jag jävlat kung! hihihi



nä men nu ska jag se litefilm sedan blir det att sova tror jag :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0