det snöar konstant...

God kväll, nyss hem kommern från stallet, dagens ridpass vart dressyr och ut, Sparven fick tyvärr vara inne ännu en dag, red dock barbacka dressyr, så han tyckte nog inte det var så himla farligt ändå. Sedan så vart det ut en sväng med Chili, han var mycket nöjd med det :) Men nu är jag hemma och ska sova lite snart.

Så insåg jag just att jag inte alls köpt en enda julklapp så till veckan är det väl bara börja då..Men just nu önskar jag att jag kunde köpa lite julklappar till mig själv... men inte det.. Men om vi leker med tanken hade jag då köpt dessa ur snygga ridbyxor från Animo!

Finns på Abnian
Asså åå vad jag hade handlat då.. men nepp inte det inte!!!


fin gumman!


Min fina flicka! <3

Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw vad söt hästen var. :P

2010-12-20 @ 03:03:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0