ett nytt försök! :)

sitter ännu en gång med denna fucking film som inte vill sig ut på internet... suck men nu ska vi se tog bort musiken eftersom det var tydligen den som kronglat förra gången¨-.- men nu får vi hoppas att det funkar. 
HAHAHA så kommer min far in och visar mig en bok jag och min kusin skrev när vi var super små ;) hahahah jag dör det varom en kattunge och dess mamma. ganska gulligt ändå! haha

Nä men nu ska vi vänta och se hur detta går!! :D hoppas hoppas hoppas!
passar på att berätta lite vad jag fått i julklapp.


pengar


Present kort på HM och BIKBOK :)

halsband och ring från sis :)

skoter kläder av fadern min.


från tingsholmstomten ;)

ja och maaasssaa mer, ska fota det senare pusshej

Kommentarer
Postat av: ida

tack tack tack <3

detsamma :D

2010-12-24 @ 22:39:38
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
Postat av: JuliaHällström

hoppas du haft en bra jul!

2010-12-25 @ 17:58:11
URL: http://braiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0