GOTT NYTT ÅR!!! :D

Idag har jag imponerat på mig själv! :) hunnit precis allt jag skulle göra, han med staden och köpa mig lite nödvändiga saker och å köpte jag mig en klänning till ikväll. inte den absoluta festklänningen men jag är helt klart nöjd över den! :) Sedan vare stallet för att göra klart där, lina sparven och red lille Chili som för övrigt höll på att bocka av mig...  haha sötisarna! har nyss duschat hos Madde men snart ska vi bege oss till pappa för att äta god middag med dom sedan blir det till min lilla mor för att fixa oss och sen bär det av... ;)
Så hoppas på att 2011 blir ett bar år och så får man passa på att önska er alla ett gott nytt år!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0