Jiiippiii :D

varit på skolan nu då =)
Hade ju mrogon joru idag så började 7.00 kul?? Eee nej... Men varefall så hade vii matte nationella gick väl sådär men vi får väl se :) Så vare innebandy dirr efter det , så det var tydligen bara stå i må för min del. Så Svenska, vars vi gjorde massooorrr eller? ;) Samhälls sedan då.. så jour igen, fick sluta 30min tidigare gött

nu hemma har hämtat ut mitt täcke och knä skydd från ABnian underbart!! :D
Funderar hur det kan vara något som gör en så glad som shopping bara sådär. Dock så finns det inget som gör en så glad som ponny hestarna <3 så ska faktisgt fara till dom snart... bilen e lite kall ännu


Rambo supreme



knäskydd till lilla mig :)


Kommentarer
Postat av: jenny.

nu skriver du bra, det här tar sig ;)

2010-12-09 @ 19:54:55
URL: http://jennymh.blogg.se/
Postat av: Marietta

Har du köpt knäskyddet

2010-12-11 @ 18:53:17
Postat av: Ida Olsson

Marietta: Jo det har jag gjort nu! :D

2010-12-12 @ 02:18:03
URL: http://idamariaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0