Jul städning!? :)

Jaha då har man tagit sig en välförtjänt PN :) nu ska jag då ork allt vad dagen har att erbjuda.
Men tänkte inte ta snigeln till stallet idag heller så det är bara vänta på skjuts :P glömt hur tråkigt det var att inte kunna åka när man vill... men eftersom vi höl på att fastna i stan med C´s bil som e 4djuls driven så känns inte snigeln läplig för det här vädret tyvärr.

JA idag var vi 6st på lektionerna, först vare ba jag och linn sen droppa det in lite folk eftersom :) haha bra dag idrott sen engelska vars vi it gjorde nå så slutade typ 10.30 kan säga att det va skönt! :) Men nu har ajg vilat lite väntar på att marietta ska ringa upp så jag kan ta mig ti stallet. kasnke ska påbörja min städning av mitt rum? :) vore it så dumt! I do it!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0