Resultat + mina kommentarer :)

tävlingen gick bra :)

Zilke sköte sig förvånansvärt bra, kollade lite på domarbordet till en början men sedan så släppte hon det helt. vart lite spänd när folk dök upp i öppningen och öpnadedörren så men vad ska man säga hon e ju ba liten bäbis :)  Hihi Så var jag lite obalanserad då hon vart grymt taggad sötinött, men hon var duktig lite småmissar som måste rättas! :)
LC1: 61,11 %
LB1: 65,..%
Så vad ska man säga mycket nöjd med tanke på missarna och LB programet red jag då fel en gång också smidigt vaa?? ;) thihi jajaj men hon sköte sig bra och det kan bli ssååå mycket bättre. så har jag ju aldrig ridit dressyr med lille Zilke, bara ridit henne när hon kom på lina och "hoppat" henne en gång :)

Eleganth sköte sig bra, vart lite trött och sådära men riktigt duktig. han var ändå lugn och sansad lille man, dock red it jag så bra.. men men sådant händer och han skötte sig jätte bra även om jag inte sköte mig lika bra som han ;) thih
LB: 0/4 :)

Duktiga små ponnyer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0