Ridsport på tv NU! :)

Vart inte 30 minus idag, vart väl som max 28 minus ändå skönt. Vart att täcka och släppa ut alla hästar fixa stallet och så efter lunch när det var lite varmare så då vare bara rida lille sibbe. Han sköte sig bra vart dock att rida inne eftersom han ändå vilat två dagar :) Men han sköte sig prima. Så avslutade jag dagens jobb med att ta in alla hästar för middag och sen så vart det att "jaga" Caliber med Emelie det gick it så bra han ville it springa men men det gick till viss del och vi fick ju då motion kan man säga haha.

Så vart det hem och så kom Linn en sävng fikade, drack lite te som jag för övrigt fick av lajni idag :)

Nu ska ajg springa och ta mig en dusch sen bänka mig framför tven om jag nu inte somnar vill säga... suck lite väl trött kanske!

Ikväll på tv är det från stockholm horseshow 22.40-23.40 på svt24 (repris)




Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

tack tack! :D



men å stackars häst...

2010-12-29 @ 23:47:36
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0