trevlig kväll :)

Hemma efter en härlig dag/kväll, vart då att dra på PHB med Madde vart vi möte upp Viktor och co :) Riktigt trevligt vare. sedan begav vi oss hem till Viktor, där vi stannade hela kvällen. Var väl mellan 15-20 pers folk ko och gick :) men nog vare trevligt allt. Men nu är jag trött så ska snart sova :) Dagens ridpass. Vart nere på ängen en sväng med Chili inte så länge då det var super super mycket snö, sedan så vare ut efter vägen en sväng. Sparven var jag inne med, rid barbacka i grimma :) sötisen kunde gå från galopp till halt på en mikro sekund haha allt går med träning och godis ;) Jaja men nu ska jag gå upp och lägga mig :) pussnatti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0