uppdatering x)

hello :)
Måndag: På skolan hoppade jag Quincy riktigt kul :D lille man sköte sig mycket bra.

Så var jag ut på promis med mina hjärtan, gick samanlagt ca 1½timma SKÖNT! :)
Dock tyckte inte mina underbara knän det... men nu har jag beställt ett
back on track knä skydd från AB Nian, detta kan nog göra susen för mitt lilla knä
eller det hoppas jag då! :)



Tisdag: körde poker på skolan, tränade enhands gick ändå ok sjukt kalt och linn och jag frös nanting!!!
han var ändå lite pigg ;) thihih

For till hällan gick med salle man, medans linn mockade och fixade :)

Så näsvik, gjorde stallet sen gick vi med de runt grundvik pigga och glada ponnyer <3

Nu ska jag snabb duscha :)

pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0