et kunde ha gått illa!

hej :) kom inte in på min blogg igår kväll! :O
men snabbt om gårdagen!
nina hämtade mig 9.30 för att sedan bege oss vidare för att hämta johan på flyget, så drog vi till scandic för att ha föreläsning! :) mycket intressant! ^^ sen lämna vi johan och for hem igen.
åkte dirr till stallet där jag bara han mocka chilis box så kom li M in då hade Campari och Qc rymt :S
Vi var ute med tre bilar jag och emma gick runt i skogen... dom var jävlat borta så for vi en sväng runt med bilen.. så hittade vi spår ner mot vattnet... självklart var dom på vattnet, på isen, plumsade med snö över magen...
Så då dom såg oss och vi ropade kom dom som två is månster det blåste ju nå grymt mycket!!! :O
jag plumsade med QC grymt jobbigt men det var så skönt att vi hittat dom och att dom var fast så från början märkte man it hur jävla jobbigt det var!
Sen så mockade jag snabbt åt Sparven för Qc fick låna hans box för att stå i ett varmare stall! :)
skönt att dom är fast och att dom mådde bra det kunde ha slutat illa!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0