frågor! :)

ja lite skojsigt! ;)

Brukar du vara nervös när du ska tävla?
Detta bror helt på sitvationen, men oftast om jag blir nervös går det över på banan.

Rider du hoppning eller dressyr eller fälttävlan?
Dressyr och hoppning, tävlar dock mest hoppning men ska även palra mig ut på dressyr banan i sommar ;)

Har du hästarna hemma eller inakorderade?
Inakorderade.

Var brukar du köpa din ridsaker?
köper det mesta på AB nian i älvsbyn, men även Häst biten, seg company mm

Vilket är ditt favorit märke när det gäller utrustning?
JA det bror nog på vad det gäller för saker, men ja älskar Equiline och Dyon! <3 ;)

Vad hette din första häst, eller sköthäst?
min första häst hette Boogy<3

Hur högt har du hoppat?
1,35 tror jag har it så stor koll ^^ hehhe

Vad hette den första hästen/ponnyn som du trillade av?
det mins jag inte men tror det var peppsi

Vad hette den första egna hästen/ponnyn?
Boggy

Hur gammal var du när du satt till häst första gången?
vet inte riktigt men jag började rida kontinueligt då jag var 4-5 år (1gång veckan!)

Havre eller färdigfoder?
Ja jag vet inte riktigt havre tycker jag funkar bra men även färdig foder så vet inte :O

Har du radio i stallet?
Ja :D

Om egen häst bor den i lösdrift eller stall?
Stall

Vad är det för färg på stallet?
Rött

När red du barbacka senast?
i tisdags

Har du fött upp någon egen häst?
Nej inte än så läge min vill det i framtiden ;)

Brunt eller svart läder?
Svart men gillar även brunt! :)

Bling eller retro?
BBBLLLIIINNNGGG! ;)

Vad är finast? Välansat eller vildvuxet?
Välansat inte för att jag kan säga så mycket just nu men heheh ska fixa det ;)

Föredrar du ridstövlar eller skor och shortchaps?
Ridstövlar lätt! ;)

Vad är din hästs smeknamn?
Tynagh sparrow: Sparven, spunken, spurv, larven, grisen
Red hot chili pepper: Chili, korven, pepper mm
Mimosa: Mimsan, måsen, snäkan mm

Har du vunnit någon tävling? Vilken gren?
JA båda!

Har du ridit med pessoabett någon gång?
ja...

Rider du med pad?
Ja fårskin på Chili =)

Har du en utprovad sadel?
Ja!

Vad har du för transport?
Reko tror jag det heter...

Favoritfärg på häst?
JA jag e ju en sådan som älskar skimlar ;) men tycker om det mesta! röd,brun,fux mm

Vilket är ditt bästa fynd och vad kostade det?
Ja inte mins jag det men har nog fyndat mycket tror det var min peakur tröja <3

Tror du på myten att fuxar har skarpare temperament?
Jag tror inte på det... heheh


jaja lite frågor nu måste jag sätta fart tjing! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0