huvudvärk... går väl över x)

god morgon! =)
går var jag för trött när jag kom hem tog en ipren och så sov jag ^^
Igår då:
Skolan hade skapa med vöxter då vi gjorde en påsk sak ändå nöjd xD hehehe
sen så lunch så engelska fick tillbaka proven hade VG+ WHIII STOLT! ;) HIHI
Sen så vare prjojekt och företagande hehe gjorde klart frågorna skönt.
så sköthäst började med Q's man men inte han jag långt han fick damp hela tiden.. suck
sen så ti stallet gjorde klart där red ut med sparven galoppjobb x) så vart det bara så sen mot slutet att han fick race ;) hheheh han behöver också sträka ut ibland! =)
Så red jag ut med Chili och E & Y heheh styrke träna lite, gick mycket mycket bra! :)
var dock helt frusen i ansiktet mina ögon fransar var helt snöiga/isiga kinderna med av någon anledning!? :O hehe men skit samma!


carzzzyyy ppoooa hezzttt! :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0