lite smak råd??

Har ni någon åsikt???
eller förslag?


kanske ett sådant? Dyon


denaP Prestige

hej nu e jag hemma sitter i soffan skönt!
idag har jag ridit ariel igen gölle ponnyn<3
så städade vi gjorde klart lite saker och lite mer sen så for jag och linnsor
till näsvik red ut runt B-vik med Chili & Sparven linnsor fick rida spunken han
fick minsan ta på sig jaktstången och gramanen, kan va lite trevligt när det
är en annan ryttare än han e van..!
chili var duktig ponny bockade bara lite gran idag hehhehe ;)
men nu ska jag gå så jag orkar upp imorgon! :)
Det blir hoppträning imorgon! =D WHII


Kommentarer
Postat av: carro

dyon, för ett sånt har jag :)

2010-02-12 @ 13:06:07
Postat av: Linn

Jag röstar på dyontränset:D älskar mönstersömmar!

2010-02-12 @ 17:41:47
Postat av: Ida

Ja jag tror nästan på det jag med ;) heheh men finns det något mer snyggt?

2010-02-13 @ 10:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0