Litttee uppdatering! :)

hej :)
jag har varit dålig på att uppdatera men har varit så sjukt trött!!! :P

Söndag: Hoppade för micke med Chili, han var sjukt fin hoppar kanon micke tyckte att han var super super fin och lika fin som då oliver van globen kvalet med han :D Det känns bra! ;)
  Sen red jag för daniel med sparven, han var också sjukt fin! hoppade bana på 110 typ :) gick hur bra som helst.
backade dock in i 3kombinationen men underlaget var inte speciellt bra släppte flera gånger så jag vågade inte riktigt ha trycket... men fick till det sen han e så sjukt fin<3
mina gölle grisar e så himla fina<333

Måndag:APU hos linda red ut med ariel linn red kelly, for och gasade runt slingan två varv då kan man säga trötta ponnyer ;) ehhehe så städade vi lite och så slutade vi :)
  stallet gjorde klart allt på typ 1 ½ timma + att jag tog in alla hästar också på det snabb ida!! ;) hehe
så for jag på skoter grej skulle köra upp, fick dock vänta hur jävla länge som hellst.. suck men det gick bra jag klara det :D

Tisdag: APU hos linda släppte ut hästarna for till breviksberget och sen har vi städat och sådant blir snyggt ;)
 så for jag till stallet red Chili ut galopp tur han va super pigg och bockade typ hela tiden hehe söt ponny då vet man då att han tycker det e kul ;) släppte på han ordentligt han skötte sig bra stanar då han ska dock vill han ju inte men gör det ju ändå! :)
Så red jag ut med sparven med barbaka och vanligt bett, gud vad snäll han e :) for ut och galopperade en hel del han tycker det e så kul men ändå e han grymt lydig lyssnar på alla förhålningar jag tar gölle ponnyn<3


älskar dig så himla mycket gubben<333


älskar dig massor <33

ni är det finaste för mig!!!<3<3<3<3

(så klart även måsen gåsen också!)


mimosa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0